תגובות

אלבה וטלי הטבה דצמבר

<<התראת הטבה חמה לחברי קבוצת עסקים קטנים בפייסבוק >>

 

מארגנים אירוע? עוד פעם ביגל'ה ובורקסים?

Alba & Taly "מתוק מלוח ומה שבניהם" קייטרינג פינגר




 

11/12/2017  Focusnews.co.il

מאת: עורך FocusNews.co.il
זירת העסקים של חברי Linconnect.Us וחברי קבוצות עסקים קטנים בפייסבוק

 

<<<< התראת הטבה חמה לחברי קבוצת עסקים קטנים בפייסבוק >>>>

מארגנים אירוע? עוד פעם ביגל'ה ובורקסים?

כמה פעמים עשיתם אירוע והקייטרינג הפך את כל האווירה של האירוע לאירוע מנצח?
המנות המושקעות, המגשים המלאים, האורחים שלכם מחייכים,
ולכם יש את כל הכבוד, לארח בצורה מאוד מכובדת.

מאוד חשוב להשקיע במי שהגיע, ולהראות שאתם מארחים עם כוונה לגרום לאורחים שלכם להרגיש טוב,
בין אם האירוע עסקי או חברתי, תחושת המכובדות לאורחים, עוברת דרך הטעמים, הצבעים, והכיבוד,

כנסו לדף של אלבה וטלי, חברות ב"קבוצת עסקים קטנים בפייסבוק" כדי להתרשם מהתמונות, ומההגשה, ודמיינו מה זה יעשה לאירוע הבא שלכם

>>>> ויש גם הטבה לחברי קבוצת עסקים קטנים בפייסבוק <<<<
מגש עלי גפן וצזיקי במתנה על כל הזמנה של 9 מגשים

 

איך מקבלים?
תגידו שאנחנו שלחנו אתכם!,
ושיהיה אירוע מוצלח
https://www.facebook.com/SweetAlbaLaboratoire/?pnref=lhc



****

לעמוד הפוסט תאריך: 11/12/2017 10:54:00 תגובות:
תגובות

סיכום וובינר חוק הספאם דאסי נוי


סיכום וובינר #1 חוק הספאם


מה אתם יודעים על חוק הספאם

 

4/12/2017  Focusnews.co.il

מאת: דאסי נוי מנכ"לית עסקים בסדר עולה
 

 
 

היי,

ביום שלישי בערב היה לי העונג לארח את עו"ד שי ארז בוובינר על חוק הספאם

 

הוובינר נערך בחסות Linconnect.Us


רשת חברתית אמיתית למנהלים שרוצים יותר: ידע פרקטי +נטוורקינג 

 

מי שהיה נוכח בשידור זכה בשעה מרתקת של הסברים

 

הוא סיפר לנו על החוק, על הפעילות שקרתה בבתי המשפט בשנים האחרונות

 

והמגמות בבתי המשפט ואיך זה משפיע על הפרשנות של החוק

 

בוויבנר דיברנו על מה כדאי לעשות כדי להמנע מתביעות

 

עו"ד שי ארז הכין דף עזר בנושא, לטובת משתתפי ונרשמי הוובינר


לחצו כאן, לקבלת "משפטיפ" בנושא חוק הספאם


שחל בן ארי, בעלים ויזם של רשת Linconnect.Us,
הודיע כי בכוונתם לערוך וובינר נוסף בנושא חשוב זה ואף יום עיון,
פרטים באתר.

 

מצורף מסמך עם ההנחיות וההמלצות המשפטיות.

 

לוובינר אין הקלטה - אנחנו נודיע על המועד הבא - שווה לעקוב 

 

 

 

נושא אחר ולא פחות חשוב

 

חלק מהעניין של חוק הספאם הוא איך להתארגן נכון בעסק

 

זה לא חוכמה לעבוד קדימה בכל הכוח אם עושים טעויות קריטיות בניהול שמעכבות ויוצרות מחסומים.

 

דוגמת תביעה משפטית שמלבד ההוצאה הכספית, אבדן ימי עבודה גורמת לפגיעה משמעותית במורל העבודה והמוטיבציה.

 

בעסק שלנו יש הרבה מאד דברים שאנחנו צריכים שייקרו באופן שוטף,

 

העומס הוא אדיר וכל דבר כזה כמו חוק הספאם גורם לנו ללחצים ולעיכובים

 

כדי להתמודד עם כל הג'ינגולים וכל המשימות פיתחתי מודל - מודל ניהול עסקים ומשאבים

 

את המודל הזה אני מפרסמת בספר "אמנות הניהול והיעול"

 

 

הגיע הזמן להתארגן כך שתוכל לדעת שהעסק עובד והכל מטופל

 

לא להגיע למצבים קיצוניים בהם מכבים שריפות או נקלעים למצבים שניתן להמנע מהם בחוכמה

 

את של השיטות של ניהול העסק והמשאבים תמצא בספר

 

כדי שהספר יצא לאור מה שאתה צריך לעשות זה לרכוש אותו עכשיו - בקמפיין המימון

 

מאחר ואני בטוחה שתרצה להתחיל את שנת 2018 כשנה הרבה יותר טובה ויעילה אני ממליצה לתמוך בקמפיין

 

להצטרף כבר לקבוצת הפוקוס השבועי (אחת המתנות בקמפיין)

 

אז למה לחכות?

 

זה הזמן להבטיח לעצמך שנה של עבודה חכמה ומדויקת

 

תודה על תמיכתך בקמפיין 

 

דאסי

 

 

נ.ב. הנה הקישור לקמפיין

 

 
 


****
 

פוקוסניוז, הדרך שלכם לעצמאות כלכלית
המלצת החודש- רוברט שמין מנטור אמריקאי בשישראל,
בואו לפגוש אותו בהרצאת היכרות במלון הרודס ב8/12

12/11/2017

 

אם אתם מחפשים עצמאות כלכלית, וליווי של מנטור וקהילה תומכת, זה המקום, בואו להרצאת ההיכרות עם רוברט ביום שישי השמיני לדצמבר

(קבלתי גם זכות לחלק קופון הנחה!- פרטים בדף של "החממה לעצמאות כלכלית")

אני גם מאמין שאם וכאשר בועת הנדל"ן הישראלית תתפוצץ, עדיין הנדל"ן האמריקאי יספק הזדמנויות לישראלים עם כסף להשקעה, אחרי הכל קשה להתווכח עם ההצלחות, ובכל מקרה, לעבוד עם רוברט שמין, זאת ההתחלה והצעד המשמעותי לקראת יציאה לעצמאות כלכלית, אני מלווה עסקים ואנשים בדרך לעצמאות כלכלית, וזאת עצה אחת שכל מי שיקח, יהיה בדרך הנכונה בדיוק ליעד הזה,

תעשו לעצמכם טובה,
תבואו,
זה הולך לשנות לחלק מכם את החיים.

 

לעמוד הפוסט תאריך: 03/12/2017 17:23:00 תגובות:
תגובות

ספאם וובינר

אל תפספסו, לא עולה לכם,
מדובר בשירות חובה לציבור בעלי עסקים שמוטעה ונמצא בסיכון

>>>>>>התראה חמה!!!!<<<<<< 

****45 דקות שבאמת יכולות להציל לך את העסק!****
אל תגיד.י  לא ידעתי!


שולח מיילים לרשימת תפוצה? משווק?
בטוח שאתה בטוח?

אתה לא!


הערב, ב21:00,
45 דקות שיכולות להציל לך את העסק,
איך עושים שיווק חוקי במייל
מותר ואסור,
https://register.gotowebinar.com/register/9213599964520045315
תפסיקו לבזבז זמן, ותתחילו לעבוד נכון,
רק הערב,
21:00-22:00

דאסי נוי מארחת את עו"ד שי ארז בוובינר חד פעמי בנושא חוק הספאם!

נרשמים יוכלו לקבל הקלטה של הוובינר,

אל תישארו חשופים לתביעות ענק!

https://register.gotowebinar.com/register/9213599964520045315


מחפשים אותך, בואו להיות מוכנים
45 דקות שיצילו לכם את העסק!

 
לעמוד הפוסט תאריך: 28/11/2017 17:02:00 תגובות:
תגובות

מרתון הכנה לבחינות התיווך

הבחינה בדיני מתווכים במקרקעין - מועד חורף 2018 תתקיים ביום ראשון, 21.01.2018

ההרשמה תסתיים ביום חמישי 21.12.2017


אני  מעוניין.נת לקבל פרטים בנוגע למרתון הכנה לבחינות המתווכים



 
לעמוד הפוסט תאריך: 28/11/2017 11:37:00 תגובות:
תגובות

רעבים להצלחה כלכלית עם רוברט שמין

לעמוד הפוסט תאריך: 28/11/2017 10:52:00 תגובות:
תגובות

כרטיסים לכנס רוברט שמין

אתם תהיו "רעבים" להצלחה,
אנחנו נמצא לכם את ההזדמנויות הכי טובות,

Linconnect.Us רשת חברתית למנהלים שרוצים יותר


שחל בן ארי, מנכ"ל לוגיסטקלאוד, יועץ ארגוני ומאמן עסקי,
מקים רשת Linconnect.Us, רשת חברתית למנהלים,
המארגן סדרת ימי עיון יחודים למנהלים:

"כנס של רוברט שמין הוא חובה 
לכל מי שחושב על השקעות נדל"ן 
בארץ ובכלל, לכן אנחנו נותנים 2 כרטיסים,
בשווי 297 ש"ח כל אחד,
לשניים מחברי הרשת שלנו,
שרוצים באמת לצאת לדרך של עצמאות כלכלית"

מבין חברי לינקוקנט הרשומים באתר כחברים,
יבחרו שני חברים שיבקשו לקבל כרטיסים בשווי 297 ש"ח,
שישכנעו אותנו שהם ה"רעבים" ביותר לצאת לדרך של עצמאות כלכלית


בכדי להשתתף בהגרלה עליכם להיות חברים רשומים באתר,
ולהרשם בטופס בתחתית הפוסט, פרטו למה אתם "רעבים"
לצאת לדרך של עצמאות כלכלית, ואולי נבחר בכם.


למי שאינו חבר- הרשמה לאתר


לחברים- ספרו לנו למה אתם "רעבים" לצאת לדרך של עצמאות כלכלית:



הכנס יערך ב8/12/2017 במלון הרודס, בת"א, שווי הכרטיסים שיוגרלו הינם 297 ש"ח לכרטיס,
אתם מוזמנים גם להירשם במחיר הנחה בהרשמה מוקדמת (מומלץ- כך גם אם לא תזכו תקבלו מאיתנו הנחה ברישום)
לרישום מוקדם בשווי של 247 ש"ח (עד סיום ההרשמה המוקדמת)

*הנהלת לינקונט שומרת לה את הזכות לתת את הכרטיסים על פי שיקול דעתה הבלעדי, הפרטים יפורסמו באתר ובדף הפייסבוק


 
לעמוד הפוסט תאריך: 28/11/2017 09:46:00 תגובות:
תגובות

BMCG

למבינים:
3 נכסים בלעדיים
section 8
משופצים
עם שוכרים
39,000$-$59,000 ליחידה,
9% תשואה שנתית
 הרשמו וקבלו פרטים למייל
 




חדשות FocusNews.co.il
זירת העסקים של Linconnect.Us
 

שחל בן ארי, מנכ"ל לוג'יסטיקלאוד ומאמן עסקי:

מחבר שותף עם ענת מאיר של הספר "איך לקנות דירה בלי לצאת פראייר"

פוסט שיווקי שאסור לך לקרוא:
"כל איש היי-טק מעל גיל 40 חייב להגיע לפחות לשמוע את רוברט שמין והקהילה, אני אפרסם את הפעילות של רוברט ואמליץ עליה, לכל מי שרוצה ומפחד, רוברט הוא האיש"



5/11/2017  Focusnews.co.il

לפני כ- 4 שנים, עמדתי פעמיים לפני 200 איש ואמרתי להם, שהדבר הנכון בשבילם הוא להצטרף לרוברט שמין, מנטור נדל"ן אמריקאי ומחבר רב המכר, "איך האידיוט הזה עשיר ואני לא",

המלצתי אז על הצטרפות לקהילה של פרוג'קט X, על נדל"ן אמריקאי בליווי של רוברט, ויציאה לעצמאות כלכלית באמת, אז זאת היתה המלצה על סמך אמון והמלצות ומחקר, היום העובדות מדברות בעד עצמן.

בפעם הראשונה שנפגשנו, שאלתי את רוברט, "מה זה שמין?"
והוא ענה בחיוך, המקור מגיע מ"טוב שם טוב משמן טוב",
כאן התחיל החיבור,
האיש הוא מענטש, והיה ברור שאפשר להתחיל לעבוד.

צדקתי, ועכשיו אני רוצה להעלות את ההמלצה ברמה נוספת.

בשבוע הבא רוברט שמין יגיע לארץ, לקראת פתיחת המחזור הבא של פרוג'קט X, הפרוייקט היוקרתי להפיכת אנשים מהשורה, לאנשי נדל"ן אמריקאי,

אם לא הייתי נמצא שם, לא הייתי נותן את העדות הזאת,

מאות סטודנטים, הפכו למשקיעים, אני באופן אישי ליוותי והמלצתי ליותר מעשרה חברים, שחלקם קנו ומכרו, חלק קנו לעצמם, וחלקם עושים את זה היום כמקצוע, או הכנסה שניה, אני מכיר אנשים שסגרו משרדי ראיית חשבון, משפחות שבנו חברות של ממש, הכל 100% אמיתי ועובד.

חוץ מעצם ההצלחה, נוצרה קהילה, אולי המשימה הקשה ביותר היום בעולם השיווק, קהילה אמיתית, צומחת וגודלת, שעושה עסקים, בעיקר עסקי נדל"ן אבל הקהילה הזאת הצמיחה הרבה דברים, עסקים, חיים אישיים, סיפורים מדהימים,

רוברט מגיע ב8 לדצמבר,

אני מתכוון להודיע את זה לכל מי שמחפש שינוי, או רווחה כלכלית אמיתית, או מנטור.

אני מצרף עדויות של אנשים שעשו את זה (3 עדויות בלבד כי קצרה היריעה)

אם אתם מחפשים עצמאות כלכלית, וליווי של מנטור וקהילה תומכת, זה המקום, בואו להרצאת ההיכרות עם רוברט ביום שישי השמיני לדצמבר

(קבלתי גם זכות לחלק קופון הנחה!- פרטים בדף של "החממה לעצמאות כלכלית")

אני גם מאמין שאם וכאשר בועת הנדל"ן הישראלית תתפוצץ, עדיין הנדל"ן האמריקאי יספק הזדמנויות לישראלים עם כסף להשקעה, אחרי הכל קשה להתווכח עם ההצלחות, ובכל מקרה, לעבוד עם רוברט שמין, זאת ההתחלה והצעד המשמעותי לקראת יציאה לעצמאות כלכלית, אני מלווה עסקים ואנשים בדרך לעצמאות כלכלית, וזאת עצה אחת שכל מי שיקח, יהיה בדרך הנכונה בדיוק ליעד הזה,

תעשו לעצמכם טובה,
תבואו,
זה הולך לשנות לחלק מכם את החיים.

 

לעמוד הפוסט תאריך: 27/11/2017 20:05:00 תגובות:
תגובות

Printingsaving


חסכון ברכש, הדרך המהירה
והנכונה להגדלת שורת הרווח

טיפ #1 : שירותי צילום והדפסה


 

13/11/2017  Focusnews.co.il

מאת: ניר עבדי מנכ"ל BetterBuy


שירותי צילום והדפסה
הפעם נסקור את נושא שירותי צילום וההדפסה.

הוצאות על שירותי צילום והדפסה מופיעות בכל ארגון וארגון, בדגש על מוסדות חינוך, ומחייבות את מנהל הרכש/הכספים לתת את הדעת אחת לכמה 

שנים (או במקרה של הוספת מדפסת...), לגלות את השוק ולהביא לעסקה האופטימאלית עבור הארגון.

אז איך מגיעים לעסקה האופטימאלית ???
1.    תחילה צריך לבחון את סוג העסקה המתאימה לארגון :

a.     ליסינג תפעולי  - רוב רובם של הארגונים בוחרים בעסקה הכוללת התחייבות למספר שנים (3-5 שנים ) תמורת תשלום פר פעימת מונה, ולעיתים בתוספת מחיר פיקס עבור שכירות המכונה.
b.     רכישה - מקצתם בוחרים לרכוש מכונות צילום ולתפעל את המכונות באופן עצמאי או פר תקלה – דבר המצריך זמן התעסקות ורכישה עצמאית של מתכלים (דיו וטונרים ). אפשרות זו מתאימה בעיקר לארגונים שמדפיסים מעט מאד או לרובד של המדפסות האישיות.

2.    לאחר מכן צריך לבצע ניתוח כל כמות הפעימות בכל חודש/שנה בחלוקה של פעימות שחור/לבן וצבע.

3.    בנוסף צריך להחליט האם הארגון זקוק למכונות חדשות או יכול להסתפק במחודשות – להמלצתי, כל עוד המכונה בעסקת ליסינג מומלץ לקחת מחודשות ולהגביל את גיל המכונה.

4.    פנייה לספקים – מדובר בקטגוריית שוק מאד תחרותית המכילה 10-15 ספקים איכותיים ותחרותיים שמציעים שירות דומה ואיכותי.
חשוב לבדוק מה תוקף ההתחייבות הקיימת, וכיצד ניתן לצאת ממנה במידה ותידרש החלפת ספק. קיימות מספר דרכים לצאת מחוזה קיים ,אבל בשביל זה אנחנו פה....☺

5.     עלויות – השאיפה היא לסגור על תשלום פר פעימה בלבד. זה מאד תלוי בכמות הפעימות באופן כללי, וביחס הפעימות למכונה. הדבר נכון במיוחד לארגונים עונתיים, שנאלצים לשלם פיקס או להתחייב למינימום בכל השנה.
התשלום משתנה בהתאם לדגם המכונה, חדשה/מחודשת ושחור/לבן וצבע.

6.    תנאי שירות – חשוב לגבות את ההסכם בתנאי שירות המחדדים את זמן המענה לפתרון תקלות שוטפות ותקלות דחופות. בנוסף, צריך לסגור עם הספק על קבלת פירוט חודשי הכולל את פעימות המונה פר מכונה.

לקבלת פרטים נוספים ויעוץ, ניתן לפנות אלינו :  076-5400283 או במייל: office@betterbuy.co.il

 


ניר עבדי מתארח ביחד עם עו"ד שי ארז ביום עיון על ניהול חסכון בתחום הרכש ודיני העבודה, בהפקת פוקוס ניוז- זירת העסקים של לינקוקנט

האם אתם מנהלים את העסק/חברה/מפעל שלכם (בדגש על רכש ודיני עבודה לחסכון והגדלת רווחיות או שאתם מבזבזים את המשאבים שלכם בלי למקסם תוצאות?

לפרטים והרשמה ליום העיון

****

 

פוקוסניוז, הדרך שלכם לעצמאות כלכלית
המלצת החודש- רוברט שמין מנטור אמריקאי בשישראל,
בואו לפגוש אותו בהרצאת היכרות במלון הרודס ב8/12

12/11/2017

 

אם אתם מחפשים עצמאות כלכלית, וליווי של מנטור וקהילה תומכת, זה המקום, בואו להרצאת ההיכרות עם רוברט ביום שישי השמיני לדצמבר

(קבלתי גם זכות לחלק קופון הנחה!- פרטים בדף של "החממה לעצמאות כלכלית")

אני גם מאמין שאם וכאשר בועת הנדל"ן הישראלית תתפוצץ, עדיין הנדל"ן האמריקאי יספק הזדמנויות לישראלים עם כסף להשקעה, אחרי הכל קשה להתווכח עם ההצלחות, ובכל מקרה, לעבוד עם רוברט שמין, זאת ההתחלה והצעד המשמעותי לקראת יציאה לעצמאות כלכלית, אני מלווה עסקים ואנשים בדרך לעצמאות כלכלית, וזאת עצה אחת שכל מי שיקח, יהיה בדרך הנכונה בדיוק ליעד הזה,

תעשו לעצמכם טובה,
תבואו,
זה הולך לשנות לחלק מכם את החיים.

 

לעמוד הפוסט תאריך: 13/11/2017 22:22:00 תגובות:
תגובות

7tipsdasi



7 עקרונות לניהול זמן – למנהלים





 

12/11/2017  Focusnews.co.il

מאת: דאסי נוי מנכ"לית עסקים בסדר עולה

כמנהל יש לך את האחריות להוביל את העסק קדימה. לא משנה אם אתה מנהל עסק קטן או מנהל ארגון גדול. התפקיד הוא לנהל והוא מתחיל עם ניהול הזמן שלך והיכולת שלך להשתמש במשאב הזמן מתוך שליטה פנימית וניהול ולא מתוך היסחפות וכיבוי שריפות.
כחלק ממודל ניהול זמן הכנתי מספר עקרונות שאם תממש אותם הניהול והעסק שלך ינסוק קדימה ויגיע להישגים יוצאי דופן.

גבולות ברורים – הגבול והבחירה מה עושים מתחילה מבפנים. אנשים אחרים לא ישמרו עליך ועל הזמן שלך הגבול חייב להיות פנימי מתוך החלטה. כל ההפרעות שיש לך מבחוץ הן תוצאה של הגבול הפנימי הפרוץ. אם ההחלטה הפנימית היא שכרגע לא מפריעים לי הסביבה תנהג בהתאם. הפעולות יהיו בהתאם. הפסקת הסחות דעת, פניות מיותרות ואפילו האם אפשר רק רגע להיכנס לשאול שאלה. אם הגבול הפנימי ברור הסביבה תגיב אליה וההפרעות יופחתו בתדירות ובאורך.

נהלי עבודה – ברגע שהמדיניות ברורה, הנהלים וסדר העבודה גם הפעולות של המנהל אבל בעיקר של העובדים ברורות ובהירות ורוב השאלות פשוט ייעלמו וישרור שקט תעשייתי. כשהדברים ברורים ברמת העשייה הצורך לשאול גם את עצמך ולהמציא כל פעולה מחדש יורד. יותר ויותר פעולות יכולות לעבור לצוות או פרילנסרים וכל פעולה היא מדויקת וקבועה מראש.

שומר הסף – היומן, הוא תוכנית העבודה של הזמן. אנחנו מנהלים את העשייה שלנו לפי משבצות זמן והפסקות. הידיעה ששבוע העבודה מתוכנן ויש סדר וזמן לכל דבר מורידה את הלחץ מריבוי המשימות והנושאים. הזמן חייב להתחלק בין המשימות הרבות של העסק וחייב להיות מוקדש ברמה השבועית לכל אספקט בעשייה. במקום תעדוף מרשימת משימות כללית ובלתי נגמרת אנחנו מתעדפים לשעה 2-4 משימות של התחום שאליו השעה שויכה מבחינת חלוקת הזמן המערכתית.

איזון בין הזמן למחלקות העסק – לפי הבנה ברורה של המבנה. לכל עסק מבנה ארגוני מעט שונה ולפעמים אפילו דינאמי. תפקיד המנהל הוא למפות את המבנה הארגוני ולהקדיש לכל חטיבה במערכת את תשומת הלב לפי הצורך של הארגון. ברמה השבועית חייב המנהל להיות מעודכן בכל אחת מהמחלקות והחטיבות ולתת את הדעת גם על הנושאים הרוחביים הנוגעים לכלל העסק. ברגע שמגיעים להבנה של המבנה הארגוני המותאם בוחרים את הזמנים והכלים לניהול כל חטיבה. למשל, אם חטיבת הכספים צריכה רק להעביר דוח שבועי אבל פעם בחודש פגישה. או מחלקת הפיתוח צריכה שעתיים בשבוע או אולי מחלקת השיווק או המכירות צריכה יותר תשומת לב. הבחירה והאיזון היא של המנהל, חשוב להחליט עניינית ולא לפי האישיות התלותית או חובבת תשומת הלב של האחראי על המחלקה.

תכנון זמן לבלת"מ – המציאות מפתיעה יותר מכל דמיון. יש בלתמי"ם שיגרמו לנו לעזוב הכל ולטפל בהם מידית. כל מה שנכון לגבי בריאות, בני משפחה במצוקה וכדומה. בעבודה לפעמים זה לקוח ולפעמים זו תקלה בתהליך כלשהו. מאחר ועוד לא גילינו מה יכול לגלות לנו את העתיד ההמלצה היא להשאיר משבצות זמן לבלת"מ. יש עסקים בשהם מספיק חצי שעה ביום או שעה ביום ויש עסקים שכשיש בלת"מ מדובר על מספר שעות. הפתרון הוא להשאיר זמן בהתאם לעסק שלך. ליצר מסגרת זמן שכל עוד לא נוצלה היא שמורה לבלת"מ. ולהמשיך להזיז אותה במהלך השבוע עד הניצול או אי הניצול שלה. כך שאם הבלת"מ לא הגיע, הצלחנו להתקדם עם עבודה שתוכננה לשבוע הבא, אבל התאפשרה במסגרת זמן שלא נוצל. אם תתכננו את השבוע כולו צפוף מידי ולא תשאירו זמן לבלת"מ התחושה תהיה תמיד שלא הספקתם, תסכול גדול ויהיו נושאים שיוזנחו דרך קבע. התכוננו מראש ותוכלו להיות בהרבה יותר שליטה וגמישות.

נהלי דיווח – הרבה מאד אינפורמציה עוברת בארגון, מה שלא נכתב ולא תועד בדרך כלל לא יטופל או ישאר אבן מחלוקת בין האנשים השונים. בנוסף, יש סגנונות תקשורת שונים, אלו שמספרים סיפורים ולא מגיעים לפוואנטה ואלו שמדברים בדוגמאות ויש פשוט את המשימתיים הקצרנים. בדקו איזה תקשורת מתאימה לכם. הכינו נהלי תקשורת ודיווח. זה יכול להיות במייל ועדיף במערכת ניהול, העובדים והמנהלים צריכים להבין איך להעביר לכם את האינפורמציה בטח שלא בשיחת מסדרון בה יכול אחד מהצדדים להיות מוסח דעת. הקפידו להעביר אינפורמציה גם בצורה מסודרת כך שהעובדים יבינו ויוכלו לשאול את השאלות. נהלו יומן דיווחים כדי לעקוב אחרי התקדמות ולראות מגמות שיפור או תקיעויות. אם אין מה לדווח חשוב לדווח גם על זה כאן המקום לבדוק מדוע לא מדווח כלום ומה נעשה. כשיש עשיה יש דיווחים.

ראיית תמונה מלאה של העסק – כשעובדים לפי תוכנית, מבינים את המבנה הארגוני ופועלים לחלק את הזמן לפי הצורך הניהולי בחינת מצב העסק והתקדמות דומה בכל המחלקות לעבר המטרות יוצרת הרמוניה. כל מחלקה צריכה "להאכיל" את המחלקה הבאה בעבודה בקצב שזו תעבוד באופן אופוטימלי – זו המכונה המשומנת. ברגע שיש מעצור באחד מחלקי המערכת כל המערכת מושפעת והעסק פשוט לא מתקדם. התפקיד של המנהל הוא לפקח על כך שלא יווצרו צווארי בקבוק והזרימה בין המחלקות תהיה טובה ולשחרר ולייעל כל אחד מהמנגנונים במידה ונתקע. רק מעקב אחרי כל המחלקות וקבלת דיווח שוטף מכל היחידות והשליטה בהם יכולה לאפשר למנהל לקדם את העסק קדימה בחכמה. תמונה חלקית או תמונה מעוותת של המציאות יכולה להכשיל את המנהל הכשרוני באדם. כשלא מנהלים את המערכת בחכמה ומתוך תמונת על הזמן נעשה לא רלוונטי כי המכונה פשוט לא עובדת.
 
הצעתי פה 7 עקרונות ניהול זמן, העקרונות האלה הולכים ביחד ומשתלבים בעשיה של העסק. הכל מתחיל מבפנים וללא ניהול פנימי הזמן בורח ומתנהלים בעקבות העשיה ולא מנהלים אותה.
בתפיסת הזמן שלי העקרונות יכולים לעבוד רק בעבודה משולבת בכל דרך אחרת פשוט יאבדו מהאפקטיביות שלהם. כדי להיות מנהל יעיל שהעסק שלו בצמיחה אני ממליצה בחום להטמיע את כל העקרונות וליישם אותם
אם תרצה עזרה ליצור מערכת כזו ניתן לשלוח לי מייל ונתאם שיחת התאמה.
 
אני מזמינה אותך להוריד את המדריך החינמי שלך "מה שלא סיפרו לך על ניהול עסק עצמאי", המדריך רלוונטי לכל מנהל שרוצה לבחון את ההתנהלות המערכתית שלו. (לחברי האתר, הירשמו או צרו קשר)

להצטרף כבר עכשיו לקבוצת "ניהול עסקים ומשאבים – שאלות ותשובות" בפייסבוק ולקחת חלק בדיונים בנושאי ניהול משאבים.
 
דאסי נוי – עסקים בסדר עולה 


דאסי נוי מארחת את עו"ד שי ארז ביום עיון על ניהול זמן ורשימות תפוצה,
האם אתם מנהלים את רשימות התפוצה שלכם כחוק או שאתם מבזבזים את הזמן בלי למקסם תוצאות?

לפרטים והרשמה על הוובינר 

****

 

פוקוסניוז, הדרך שלכם לעצמאות כלכלית
המלצת החודש- רוברט שמין מנטור אמריקאי בשישראל,
בואו לפגוש אותו בהרצאת היכרות במלון הרודס ב8/12

12/11/2017

 

אם אתם מחפשים עצמאות כלכלית, וליווי של מנטור וקהילה תומכת, זה המקום, בואו להרצאת ההיכרות עם רוברט ביום שישי השמיני לדצמבר

(קבלתי גם זכות לחלק קופון הנחה!- פרטים בדף של "החממה לעצמאות כלכלית")

אני גם מאמין שאם וכאשר בועת הנדל"ן הישראלית תתפוצץ, עדיין הנדל"ן האמריקאי יספק הזדמנויות לישראלים עם כסף להשקעה, אחרי הכל קשה להתווכח עם ההצלחות, ובכל מקרה, לעבוד עם רוברט שמין, זאת ההתחלה והצעד המשמעותי לקראת יציאה לעצמאות כלכלית, אני מלווה עסקים ואנשים בדרך לעצמאות כלכלית, וזאת עצה אחת שכל מי שיקח, יהיה בדרך הנכונה בדיוק ליעד הזה,

תעשו לעצמכם טובה,
תבואו,
זה הולך לשנות לחלק מכם את החיים.

 

לעמוד הפוסט תאריך: 12/11/2017 18:25:00 תגובות:
תגובות

spamlaw

לעמוד הפוסט תאריך: 12/11/2017 17:42:00 תגובות:
תגובות

howtosendemails

הרשמה לוובינר חוק הספאם עם דאסי נוי ועו"ד שי ארז

28/11/17 בשעה 21:00



השתתפות בוובינר אינה כרוכה בתשלום אך מותנית בהרשמה מראש לרשת LinConnect.Us   :

לעמוד הפוסט תאריך: 09/11/2017 17:05:00 תגובות:
תגובות

7tipsdasi



7 עקרונות לניהול זמן – למנהלים





 

12/11/2017  Focusnews.co.il

מאת: דאסי נוי מנכ"לית עסקים בסדר עולה

כמנהל יש לך את האחריות להוביל את העסק קדימה. לא משנה אם אתה מנהל עסק קטן או מנהל ארגון גדול. התפקיד הוא לנהל והוא מתחיל עם ניהול הזמן שלך והיכולת שלך להשתמש במשאב הזמן מתוך שליטה פנימית וניהול ולא מתוך היסחפות וכיבוי שריפות.
כחלק ממודל ניהול זמן הכנתי מספר עקרונות שאם תממש אותם הניהול והעסק שלך ינסוק קדימה ויגיע להישגים יוצאי דופן.

גבולות ברורים – הגבול והבחירה מה עושים מתחילה מבפנים. אנשים אחרים לא ישמרו עליך ועל הזמן שלך הגבול חייב להיות פנימי מתוך החלטה. כל ההפרעות שיש לך מבחוץ הן תוצאה של הגבול הפנימי הפרוץ. אם ההחלטה הפנימית היא שכרגע לא מפריעים לי הסביבה תנהג בהתאם. הפעולות יהיו בהתאם. הפסקת הסחות דעת, פניות מיותרות ואפילו האם אפשר רק רגע להיכנס לשאול שאלה. אם הגבול הפנימי ברור הסביבה תגיב אליה וההפרעות יופחתו בתדירות ובאורך.

נהלי עבודה – ברגע שהמדיניות ברורה, הנהלים וסדר העבודה גם הפעולות של המנהל אבל בעיקר של העובדים ברורות ובהירות ורוב השאלות פשוט ייעלמו וישרור שקט תעשייתי. כשהדברים ברורים ברמת העשייה הצורך לשאול גם את עצמך ולהמציא כל פעולה מחדש יורד. יותר ויותר פעולות יכולות לעבור לצוות או פרילנסרים וכל פעולה היא מדויקת וקבועה מראש.

שומר הסף – היומן, הוא תוכנית העבודה של הזמן. אנחנו מנהלים את העשייה שלנו לפי משבצות זמן והפסקות. הידיעה ששבוע העבודה מתוכנן ויש סדר וזמן לכל דבר מורידה את הלחץ מריבוי המשימות והנושאים. הזמן חייב להתחלק בין המשימות הרבות של העסק וחייב להיות מוקדש ברמה השבועית לכל אספקט בעשייה. במקום תעדוף מרשימת משימות כללית ובלתי נגמרת אנחנו מתעדפים לשעה 2-4 משימות של התחום שאליו השעה שויכה מבחינת חלוקת הזמן המערכתית.

איזון בין הזמן למחלקות העסק – לפי הבנה ברורה של המבנה. לכל עסק מבנה ארגוני מעט שונה ולפעמים אפילו דינאמי. תפקיד המנהל הוא למפות את המבנה הארגוני ולהקדיש לכל חטיבה במערכת את תשומת הלב לפי הצורך של הארגון. ברמה השבועית חייב המנהל להיות מעודכן בכל אחת מהמחלקות והחטיבות ולתת את הדעת גם על הנושאים הרוחביים הנוגעים לכלל העסק. ברגע שמגיעים להבנה של המבנה הארגוני המותאם בוחרים את הזמנים והכלים לניהול כל חטיבה. למשל, אם חטיבת הכספים צריכה רק להעביר דוח שבועי אבל פעם בחודש פגישה. או מחלקת הפיתוח צריכה שעתיים בשבוע או אולי מחלקת השיווק או המכירות צריכה יותר תשומת לב. הבחירה והאיזון היא של המנהל, חשוב להחליט עניינית ולא לפי האישיות התלותית או חובבת תשומת הלב של האחראי על המחלקה.

תכנון זמן לבלת"מ – המציאות מפתיעה יותר מכל דמיון. יש בלתמי"ם שיגרמו לנו לעזוב הכל ולטפל בהם מידית. כל מה שנכון לגבי בריאות, בני משפחה במצוקה וכדומה. בעבודה לפעמים זה לקוח ולפעמים זו תקלה בתהליך כלשהו. מאחר ועוד לא גילינו מה יכול לגלות לנו את העתיד ההמלצה היא להשאיר משבצות זמן לבלת"מ. יש עסקים בשהם מספיק חצי שעה ביום או שעה ביום ויש עסקים שכשיש בלת"מ מדובר על מספר שעות. הפתרון הוא להשאיר זמן בהתאם לעסק שלך. ליצר מסגרת זמן שכל עוד לא נוצלה היא שמורה לבלת"מ. ולהמשיך להזיז אותה במהלך השבוע עד הניצול או אי הניצול שלה. כך שאם הבלת"מ לא הגיע, הצלחנו להתקדם עם עבודה שתוכננה לשבוע הבא, אבל התאפשרה במסגרת זמן שלא נוצל. אם תתכננו את השבוע כולו צפוף מידי ולא תשאירו זמן לבלת"מ התחושה תהיה תמיד שלא הספקתם, תסכול גדול ויהיו נושאים שיוזנחו דרך קבע. התכוננו מראש ותוכלו להיות בהרבה יותר שליטה וגמישות.

נהלי דיווח – הרבה מאד אינפורמציה עוברת בארגון, מה שלא נכתב ולא תועד בדרך כלל לא יטופל או ישאר אבן מחלוקת בין האנשים השונים. בנוסף, יש סגנונות תקשורת שונים, אלו שמספרים סיפורים ולא מגיעים לפוואנטה ואלו שמדברים בדוגמאות ויש פשוט את המשימתיים הקצרנים. בדקו איזה תקשורת מתאימה לכם. הכינו נהלי תקשורת ודיווח. זה יכול להיות במייל ועדיף במערכת ניהול, העובדים והמנהלים צריכים להבין איך להעביר לכם את האינפורמציה בטח שלא בשיחת מסדרון בה יכול אחד מהצדדים להיות מוסח דעת. הקפידו להעביר אינפורמציה גם בצורה מסודרת כך שהעובדים יבינו ויוכלו לשאול את השאלות. נהלו יומן דיווחים כדי לעקוב אחרי התקדמות ולראות מגמות שיפור או תקיעויות. אם אין מה לדווח חשוב לדווח גם על זה כאן המקום לבדוק מדוע לא מדווח כלום ומה נעשה. כשיש עשיה יש דיווחים.

ראיית תמונה מלאה של העסק – כשעובדים לפי תוכנית, מבינים את המבנה הארגוני ופועלים לחלק את הזמן לפי הצורך הניהולי בחינת מצב העסק והתקדמות דומה בכל המחלקות לעבר המטרות יוצרת הרמוניה. כל מחלקה צריכה "להאכיל" את המחלקה הבאה בעבודה בקצב שזו תעבוד באופן אופוטימלי – זו המכונה המשומנת. ברגע שיש מעצור באחד מחלקי המערכת כל המערכת מושפעת והעסק פשוט לא מתקדם. התפקיד של המנהל הוא לפקח על כך שלא יווצרו צווארי בקבוק והזרימה בין המחלקות תהיה טובה ולשחרר ולייעל כל אחד מהמנגנונים במידה ונתקע. רק מעקב אחרי כל המחלקות וקבלת דיווח שוטף מכל היחידות והשליטה בהם יכולה לאפשר למנהל לקדם את העסק קדימה בחכמה. תמונה חלקית או תמונה מעוותת של המציאות יכולה להכשיל את המנהל הכשרוני באדם. כשלא מנהלים את המערכת בחכמה ומתוך תמונת על הזמן נעשה לא רלוונטי כי המכונה פשוט לא עובדת.
 
הצעתי פה 7 עקרונות ניהול זמן, העקרונות האלה הולכים ביחד ומשתלבים בעשיה של העסק. הכל מתחיל מבפנים וללא ניהול פנימי הזמן בורח ומתנהלים בעקבות העשיה ולא מנהלים אותה.
בתפיסת הזמן שלי העקרונות יכולים לעבוד רק בעבודה משולבת בכל דרך אחרת פשוט יאבדו מהאפקטיביות שלהם. כדי להיות מנהל יעיל שהעסק שלו בצמיחה אני ממליצה בחום להטמיע את כל העקרונות וליישם אותם
אם תרצה עזרה ליצור מערכת כזו ניתן לשלוח לי מייל ונתאם שיחת התאמה.
 
אני מזמינה אותך להוריד את המדריך החינמי שלך "מה שלא סיפרו לך על ניהול עסק עצמאי", המדריך רלוונטי לכל מנהל שרוצה לבחון את ההתנהלות המערכתית שלו. (לחברי האתר, הירשמו או צרו קשר)

להצטרף כבר עכשיו לקבוצת "ניהול עסקים ומשאבים – שאלות ותשובות" בפייסבוק ולקחת חלק בדיונים בנושאי ניהול משאבים.
 
דאסי נוי – עסקים בסדר עולה 


דאסי נוי מארחת את עו"ד שי ארז ביום עיון על ניהול זמן ורשימות תפוצה,
האם אתם מנהלים את רשימות התפוצה שלכם כחוק או שאתם מבזבזים את הזמן בלי למקסם תוצאות?

לפרטים והרשמה על הוובינר 

****

 

פוקוסניוז, הדרך שלכם לעצמאות כלכלית
המלצת החודש- רוברט שמין מנטור אמריקאי בשישראל,
בואו לפגוש אותו בהרצאת היכרות במלון הרודס ב8/12

12/11/2017

 

אם אתם מחפשים עצמאות כלכלית, וליווי של מנטור וקהילה תומכת, זה המקום, בואו להרצאת ההיכרות עם רוברט ביום שישי השמיני לדצמבר

(קבלתי גם זכות לחלק קופון הנחה!- פרטים בדף של "החממה לעצמאות כלכלית")

אני גם מאמין שאם וכאשר בועת הנדל"ן הישראלית תתפוצץ, עדיין הנדל"ן האמריקאי יספק הזדמנויות לישראלים עם כסף להשקעה, אחרי הכל קשה להתווכח עם ההצלחות, ובכל מקרה, לעבוד עם רוברט שמין, זאת ההתחלה והצעד המשמעותי לקראת יציאה לעצמאות כלכלית, אני מלווה עסקים ואנשים בדרך לעצמאות כלכלית, וזאת עצה אחת שכל מי שיקח, יהיה בדרך הנכונה בדיוק ליעד הזה,

תעשו לעצמכם טובה,
תבואו,
זה הולך לשנות לחלק מכם את החיים.

 

לעמוד הפוסט תאריך: 09/11/2017 07:21:00 תגובות:
מספר עמודים: 2
 1  2   הבא   

אודות

אודות

פוקוס ניוז הינה פלפורמה לחדשות עסקיות וידע של חברי רשת לינקונקט למנהלים ושותפיה,
הרשמה לאתר הינה הרשמה ללינקונקט, חברי לינקונקט ופוקוס ניוז יקבלו עדכונים, הזמנות יחודיות וידע יחודי, 
המטרה שלנו היא לספק ידע פרקטי + נטוורקינג למנהלים ולבעלי עסקים, במטרה להשביח את כישורי הניהול והביצועים שלהם,
לנהל את הקריירה בצורה הנכונה ביותר,
אתם מוזמנים להיכנס לקרוא, לקבל השראה, להירשם ולהצטרף,
פוקוס ניוז ולינקונקט היא המקום למנהלים שרוצים יותר